Festa Grangera a Lush

Com cada mes el divendres passat fou la festa de Lush. Aquestes festes consisteixen en oferir un pica pica i fer alguna promoció per compra així com un sorteig d’un lot de productes entre totes les compres.

Lush és una marca anglesa de productes cosmètics. S’anuncia com a “feta a mà” i darrere hi ha una filosofia respectuosa amb el medi ambient i els animals.

Vaig aprofitar per comprar el sabó facial de regalícia que havia provat per una mostra i arriscar-me amb l’exfoliant corporal Sugar Babe. Ho dic així perquè havia provat el Sugar Scrub i m’havia resultat massa agressiu.

Com podeu vore són tots dos productes sense envàs que és una de les coses que més m’agrada d’aquesta marca.  Com era la festa em van regalar una bossa amb quatre mostres:

  • Xampú sòlid Squaky Green.  Sí haveu llegit bé, és una pastilla per rentar-se els cavells.
  • Maquillatge corporal Silk Stockings.
  • Sabó Edició Limitada per Sant Valentí, Love Birds.
  • Mascarilla facial La Máscara.  La vaig provar a l’endemà i m’ha agradat molt, fa olor a menta com els xiclets de la nostra infantesa i deixa la pell molt suau.

One thought on “Festa Grangera a Lush

Deixa un comentari

