Revista Woman de Juny de 2011

Sóc prou aficionada a les revistes de moda, encara que no em crec gaire del que diuen, m’agrada veure les últimes tendències i les novetats en cosmètica i moda.

He passat diferents etapes, des de la fidelitat a una en concret, sobretot la Cosmopolitan i la Elle fins a anar mirant cada mes quina m’interessava més.  Últimament m’he enganxat a la Woman, més que res perquè ofereix uns regals xulos, però a més m’està agradant el contingut.

El que m’agrada més són els consells per a fer alguns looks de maquillatge pas a pas, per a aconseguir-ho a a casa de debò i també els reportatges d’alimentació i demés.

En aquest mes, moltes revistes regalaven biquinis, samarretes, moneders, esmalts d’ungles…  Però al quiosc vaig vore el conjunt de mocador i necesser de Nice Things i em va copsar!  Aquesta marca té coses molt maques, ho vaig poder comprovar a la botiga que hi ha al carrer Sorní i encara que ja tinc milers de necessers, em vaig dur la revista cap a casa.

Si no hi havia prou amb això duia una crema hidratant Nivea Soft amb un bonic disseny de Josep Font i una targeta per a recollir unes minitalles de John Frieda en uns famosos grans magatzems.  La crema està molt bé, ja l’havia usat i és hidratant sense ser tan espesa com la de la caixa blava i a més té una grandària ideal per a viatjar.

Deixa un comentari

