Brumes Capilars i Corporals de L’Occitane

Aquesta setmana m’he passejat pel centre, i és clar amb les rebaixes una aprofita!

L’Occitane en Provence és una marca francesa que es publicita amb tot un seguit de fotos de plantes, donant a entendre que és natural…  No ho és, els seus productes es divideixen en diferents games segons un ingredient però tenen molts compostos químics i derivats del petroli.

Les botigues tenen una decoració exquisida tot de fusta amb uns envasos com d’herboristeria antiga on destaquen les fotografies de les plantes més usades en aquesta casa com l’espígol, el karité, l’ametla…

Feia molt de temps que no comprava res d’aquesta marca perquè tancaren la botiga del C.C. El Saler i m’havia desenganxat d’ella.  De fet alguns dels productes que usava ja no existeixen.

Em van fer gràcia les brumes capilars, i aprofitant que estaven rebaixades em vaig comprar la normal i la d’estiu.  També haguera caigut en una mascareta, però el fet que tenia silicones em va fer desistir.

A més, també vaig agafar una bruma corporal de Té de Bergamota perquè en aquesta època necessite aromes més frescos i textures més lleugeres i així en un sol producte ho tinc.

  • Brume Disciplinante, 5 Huiles Essencielles, és un tractament sense aclarat per a usar entre rentades i/o per perfumar el cabell en casos d’ambient amb fum, té olis essencials d’angèlica, espígol, gerani, ylang ylang i taronja dolça, junt a extractes de mel i dacsa.  Dóna una fixació lleugera i és recomanada per a cabells secs i danyats, el que no entenc  perquè té alcohol.  No té silicones.
  • Brume Soleil, 5 Huiles Essencielles, Protection Été, és la versió d’estiu de l’anterior, té olis essencials d’angèlica, espígol, gerani, menta i eucaliptus amb extract de llavors de girasol, representa que protegeix els cabells del sol. No té alcohol ni silicones.
  • Brume Lactée pour le Corps Thé Bergamote, és un spray corporal hidratant perfumat amb bergamota.  No té silicones ni olis minerals.

Em donaren quatre sobrets de mostres d’hidratants corporal i facial.  A L’Occitane sempre et posen mostres per la teua compra, és un detall molt bo perquè et permet provar altres coses de la marca i et fa sentir especial ja que t’han donat una cosa debades, a més solen enviar targetes amb ofertes de minitalles per comprar una determinada quantitat que són molt útils quan es va de viatge.

La dependenta fou molt amable i feu una cosa que em sembla senzilla però amb molt de glamour: posà fragància en un paper de seda i me’l posà a la bossa.  Aní pels carrers del centre sentint un aroma que s’ha quedat al meu armari de la roba.

Deixa un comentari

