Els meus sabons de llima preferits: Bliss Lemon + Sage Soap

M’encisen els cítrics, hui dedicaré l’entrada a la meua última novetat al bany.  Sempre m’havia cridat l’atenció aquesta marca, però la trobava massa cara en comparació a Regne Unit i sobretot veia que en els Sephora d’ací no podia trobar tots els productes.

Però, en les rebaixes de Sephora, Precios Locos, m’he decidit, per una de les meues debilitats, la llima…  Aquest sabó de bany és genial, té un aroma fresc molt adient al matí per despertar-se o després d’una estona d’esport o un dia dur.  Tot el bany es plena d’una olor boníssima i a més fa una escuma i deixa la pell suau.  El però, el trobe en que és una pastilla de  315 gr, tres voltes l’habitual i no sé que tal es conservarà, encara que crec que durarà poc perquè em passaria tot el dia a la dutxa!

 

Deixa un comentari

