Festa de Lush: tornada al “cole”

El passat mes vaig anar a la Festa de Lush, em venia de pas i em feia certa gràcia encara que normalment no veig la festa enlloc.

Em vaig endur dues coses que volia provar de feia temps:

  • Mantega Corporal Sin Perdón.  Es tracta d’una barreta exfoliant que s’usa en la pell humida, si cal després del gel de bany.  Aquesta en concret em van dir que era molt hidratant, ho és, per a mi massa, em deixa la pell greixosa.  Però m’encisa l’olor de lavanda barrejat amb llima, però tan subtil i fi.
  • Oli de Bany de Mango.  És una pastilleta ideada per a posar a la banyera, però jo la use com si fora un oli de bany, per a hidratar després de la dutxa amb la pell humida.  L’aroma és deliciosa.

Estic molt contenta amb la compra que he fet i també amb la bossa de mostres que em donaren:

  • oli de bany Happy Blooming
  • exfoliant corporal Sugar Babe
  • exfoliant per als peus Stepping Stone
  • desodorant Aromarante

L’oli de bany Happy Blooming, amb aroma de cirera era una de les opcions d’olis de bany, encara que finalment comprí el de Mango, ara podré probar els dos!

L’exfoliant corporal Sugar Babe, amb aroma de coco, una meravella exfoliant i hidratant que sembla que retiren enguany junt amb el desodorant Aromarante, és per això que solen caure en els regals.  Em sap tan de greu.  L’altre dia a Lush-adicta vaig estar llegint els productes que retiren i els que venen nous i definitivament aquesta marca caurà de les meues preferències com continue així.

Finalment, respecte a la festa, no era gaire festa, era tard, però a mi ni em digueren que fera l’examen que era un joc per guanyar un producte, i no vaig tenir ganes de posar en evidència a la dependenta.  Tampoc em van dir res del sorteig que sol haver en les festes Lush entre les compradores del dia.

Hui hi ha festa també, de la Vespra de Tots Sants anglosaxona, però segurament no hi aniré.

Deixa un comentari

