Comprant a la web Yves Rocher

Fa poc he rebut una comanda de Yves Rocher.  Sóc prou fidel a aquesta marca des de fa molts anys, encara que no a cap producte en concret.

La primera volta que vaig entrar a una botiga d’aquesta casa crec que fou a Londres, cap a l’any 1980.  En aquella època recorde que hi havia una petita botiga prop de la plaça de l’ajuntament a València.  Després s’obrí una al C.C Jorge Juan de la que vaig ser clienta durant molts anys.  Ara solia anar al carrer Colom.  Dic solia, perquè comprant a la web ix molt més a compte.

En principi, sols per fer la compra a la web ja tens un regal, solen se productes de grandària normal, jocs de minitalles, i la “divertida” bijuteria a la que ens tenen acostumades. Podeu triar un regal de la llista, a voltes entre tres, cinc o fins i tot deu, i no cal carregar amb les andròmines que et donen a la botiga.  Per contra, no es pot triar punts en lloc de regal.

Les despeses d’enviament són prou econòmiques, 3,90€ i gratuïtes en arribar a certa quantitat, normalment 25€, però a voltes 10€ o 15€.  A més si us subscriviu a la seua newsletter, cada setmana uns enviaran un correu electrònic amb ofertes i codis privilegis per a aconseguir descomptes i regals.

I si se supera un import de compra, normalment 30 o 35€ et fan un altre regal, normalment no massa interessant, amb el que és millor fer comandes menudes.

Després d’anys sent client d’Yves Rocher, he decidit que sols compre al 50% per cent, cada cert temps tenen aquest tipus d’ofertes i ja no caic en menys descompte i molt menys en els coneguts 2×1.

En aquesta compra, m’interessava estranyament el regal per compra superior a 35€ i vaig carregar la cistella.  Per la compra em vaig triar una crema de regal la hidratant facial Cure Solutions que és una de les millors gammes de la marca, vaig posar un codi que m’enviaren per correu per a descomptar 5€ de la compra, i em vaig dur el regal d’un duo de tartera i tassa-termo.  Amb tots els productes al 50% exceptuant la colònia de mandarina que era de nova col·lecció i estava al 30%

Junt als productes m’enviaren diferents fulletons per a la compra per correu i per a invitar a les meues amigues amb ofertes i regals, però d’això parlarem en una altra ocasió.

La nova Eau de Toilette de Mandarina d’Itàlia m’ha agradat força, fa exactament la mateixa olor que quan peles una mandarina, n’estic molt contenta perquè sóc molt dels aromes cítrics i enyorava antigues edicions de la línia Les Plaisirs Nature que actualment em semblen massa empalagoses.

Per cert, el regal del duo per a dinar, no val gens la pena, la tassa termo, ni és termo, ni és hermètica.  Espere almenys que la tartera siga un poc de millor qualitat.  Quede convençuda dons que no val la pena agafar cap regal que no siguen productes cosmètics de la marca.

3 thoughts on “Comprant a la web Yves Rocher

Deixa un comentari

