Bon Nadal amb Lush!

Tots els anys per Nadal a Lush fan una sèrie de productes especials, alguns es repeteixen cada any com el gel de bany Snow Fairy, altres són flor d’un hivern i altres tornen per sorpresa.

Aquest és el cas de la barreta de massatge Merry Xmas.  No recorde bé quan, però la vaig vore fa un parell d’anys i ara a tornat.  Té una olor de mandarina i espècies i m’agrada bastant.

Les barretes de massatge de Lush són hidratants corporals en barra, no duen cap tipus d’envase i si en compreu dues us regalaran la llanda d’alumini que veieu a la foto.  S’usa aquest material perquè és molt fàcilment reciclable, el seu propi òxid l’autoprotegeix de l’oxidació i és molt lleuger però també podeu usar qualsevol pot de crema que tingau per casa.

Entre les barretes que es troben ara a les botigues m’agrada La Cítrica que té una olor a llima genial i també són molt anomenades La Colmena i Strawberry Feels Forever, que inexplicablement seran descatalogades en breu

Lush és una empresa anglesa que produeix cosmètics fets a mà, on tracta d’usar coses naturals i d’altres que no ho són, però ho posa en els catàlegs.  A més, a més, fa molts productes sòlids que no necessiten cap botella ni pot per a desar-los el que disminueix el cost i la contaminació del transport a l’haver menys pes i redueix els residus.   Lush fa sabons, xampús, acondicionador, sèrum i hidratants en pastilla.

M’agrada molt aquesta idea, però a voltes no és gens pràctica, en aquest cas la barreta a l’estiu està més tova, però és massa untuosa per a usar-la quan fa calor, ara a l’hivern si no tens la calefacció a casa, la barreta està molt dura i no és gens pràctic usar-la com a hidratant corporal.  Per altra banda la forma que tenen allargada fa que es desgate de forma desigual i quan es queda fineta, es trenque en diversos bocins, estic intentant anant gastant-la de manera que em vaja quedant redona.

Jo l’estic usant per a les mans i els peus i em va bé, però no crec que torne a usar una barreta d’aquestes, em dóna massa feina, fa la sensació que els productes estan a mig fer i cal arredonir el disseny a casa.  Per fer receptes casolanes puc comprar la matèria prima a herboristeries i em surt més barat, la barreta costa 7,50€ a la web espanyola i 4,95 lliures al Regne Unit, així que si hi feu algun viatge carregueu!

Deixa un comentari

