El Primer Regal de Nadal

Doncs no, no m’ha tocat la grossa, encara que aquests dies sense escriure us podien fer pensar que estava perduda en les Seychelles després d’un bon pessic a la loteria.

Però m’ha tocat un sorteig d’un bloc.  Ja fa uns dies us vaig posar diversos enllaços de sortejos que m’interessaven i mira, me n’ha tocat un.

Es tracta del sorteig d’un lot de sabons del bloc Cosméticos Tradicionales.

M’ha arribat una caixeta amb 6 trossos de sabó:

Com podeu vore venen tots empaquetats amb una cinteta amb els seus ingredients.  Estic desitjant probar-los i escriure alguna entrada perquè els conegueu.

Moltes gràcies Olga per fer aquestes creacions meravelloses i per aquest regal.

One thought on “El Primer Regal de Nadal

  1. Uow!quina enveja que t’haja tocat el sorteig!enhorabona!!!Ja ens contaràs quan els probes que tal van. Ara a gaudir-los molt. La veritat es que amb el llacets són una cucada ^^. Un beset.

Deixa un comentari

