Bon Any Nou!

Aquest any que comença de manera crítica m’ha fet pensar de nou en una idea que tenia de fa temps.  Reutilitzar els regals horribles que dóna Yves Rocher pel nostre aniversari.

Així que mans a l’obra, he desmuntat la polsereta i amb unes cintes d’aquestes que s’usen per penjar les camisetes a les botigues, cinta d’enrollar regals i alguna d’algun penjoll que no usava, he fet aquestes polseretes per a felicitar l’any a les meues amigues.

És una idea que em vingué a través d’un bloc de l’amiga d’una amiga, encara que fa molt que ja no actualitza, es dedica a fer artesania amb material que li donen o té per casa.  El bloc es deia No Tirar i em feu pensar en tot el que tenim per casa i li podem donar una segona oportunitat.

5 thoughts on “Bon Any Nou!

  1. M’encanta trobar un blog en valencià!
    La veritat és que sí que tenim moltes coses que no utilitzem a casa i ens empren espai, molt bona manera de llevar-nos tot allò de que d’una manera o altra ens “molesta” i ademés, t’ha quedat molt bonic!

  2. Ohh, doncs no han quedat gens malament les polseres. Quan tinga una estoneta em passaré per aquest blog que comentes i faré una ullada. A vore si agafe alguna idea. Un beset!

Deixa un comentari

