White Musk Blush

Sóc una fan incondicional de la línia White Musk de The Body Shop, no sé els anys que duc usant-la, però són mínim 10 i he provat pràcticament tot el que s’ha fet d’aquest perfum.

El meu preferit és bodyspray o bruma corporal perquè m’agrada la calidesa de l’aroma que no té el perfum ni la colònia, però tampoc m’importa usar les hidratants o gels.  A més considere que és un producte molt versàtil a l’estiu, serveix per a refrescar-te, com a desodorant i amb mesura, per a perfumar el cabell.

En un moment donat de la meua vida era el meu perfum, amb el que la gent del meu voltant m’associava i que era un comodí a l’hora de comprar regals quan no sabien què regalar-me o quan algú admirava la meua olor.  He de confessar que últimament li estic sent infidel, però sempre hi torne.

Aquesta fragància és una de les més venudes de la marca i el seu naixement és déu a la recerca d’un substitut sintètic del mesc natural, que s’extreia del cérvol mesquer, sense necessitat de fer patir cap animal.  És un aroma usat des de fa molt temps sobretot en perfumeria masculina, a molta gent li recorda a l’antic sabó d’afaitar.

A les rebaixes de The Body Shop em vaig trobar amb una edició limitada, la línia White Musk Blush, cal dir que totes les edicions limitades que fan d’aquesta fragància no s’hi assemblen en res, ni de lluny la recorden i sobretot no estan a l’altura de la meua estimada White Musk original.  En aquest cas, no és que s’assemble massa, però m’ha agradat i la trobe molt adient per a l’hivern encara que crec que fou l’edició limitada de l’estiu passat, perquè té un toc de pólvores.

L’únic que no m’agrada és el tipus d’envàs que no es pot reutilitzar, els de la línia fixa són molt útils per a posar perfums, desodorants i altres receptes casolanes.

Si us ha cridat l’atenció podeu trobar-la a les botigues amb un 70% de descompte!  És queda a uns 4,50€ si no em falla la memòria.

Deixa un comentari

