Aqua Petit Jelly BB Cream núm. 2

Aquesta entrada és la número dos per diversos motius: he repetit amb l’Aqua Petit Jelly BB Cream d’Holika Holika i a més aquesta volta he agafat el to número 2.

Estic molt contenta amb aquest producte, el preu és prou més barat que moltes bases de maquillatge, i m’ha durat uns sis mesos usant-la pràcticament a diari.  A més, la cobertura és molt bona quasi no necessite corrector a no ser que vulga una pell impecable.  I no fa l’efecte d’anar maquillada, no se’t veu una màscara però a més no notes que dugues res a la pell.  Per altra banda a l’estiu substitueix la crema hidratant, en el meu cas a l’hivern sí necessite posar-me quelcom abans.

Pel que us feu la idea és una textura gel, més espesa que la base Face & Body de MUFE i així és més fàcil d’aplicar.  Un altre avantatge d’aquesta BB cream és que després d’usar-la  m’he adonat que tot el maquillatge queda millor, es fixa molt bé, tant el coloret com les ombres d’ulls.

Podeu vore la primera entrada:

Just quan vaig comprar el primer pot, van canviar el format.  Havia vist les fotos però m’ha sorprés que ara és de vidre i l’estètica no és tan golosa, fa l’efecte que volen convertir-lo en un producte més seriós per millorar la seua venda, perquè s’ho mereix i amb aquell envàs quedava una mica de joguina.  El nou format s’assembla més als habituals de base de maquillatge que no pas de crema hidratant, amb una espàtula incorporada al tap.

De totes formes, l’anterior també tenia una espàtula que es podia netejar i era igual d’higiènica.  L’espongeta que incorpora ara la trobe pitjor que l’anterior, no les he usades ja que primer em posava la BB cream amb els dits, però al poc vaig descobrir que amb un pinzell de base de maquillatge controlava millor la quantitat de producte i l’acabat.

És molt interessant també que ara podem llegir els ingredients en anglés i assabentar-nos què ens posem a la cara.  He vist que té una silicona com la majoria de bases, la dimeticona i extracte de menta, aloe, caviar i altres ingredients més exòtics com l’herba xisca o l’alga kombu.

En aquesta segona compra he canviat de venedor, perquè la trobava més barata però sols tenia el to núm. 2 i em vaig arriscar ja que havia usat el núm. 1 l’any passat i quan la pell agafa una mica més de color a l’estiu em venia un pèl clara.  El resultat com podeu vore als swatches és que les veig molt paregudes.

Trobe que tenen unes tonalitats molt neutres, no sé si es degut al canvi de format, però les veig pràcticament iguals, jo tinc una pell que seria un NW20 de Mac i em queden bé tant els subtons rosats com els daurats sempre que no tiren massa a groc o rosa, depenent de la marca.  En el cas de MAC trobe que els NC són massa grocs, en altres marques com Make Up For Ever són els roses els que no em paren bé i en canvi els daurats em són més adients perquè són més neutres.

No sé si en una pell més clara es veurà diferent, pel que he llegit sembla que el número 1 és més rosat i el número 2 més beix.

  1. Aqua Beig, el to seria beix clar
  2. Aqua Neutral, el to seria beix natural

He descobert que les orientals no tenen una pell tan perfecta com suposàvem, és que tenen uns productes genials!

Podeu comprar-la en ebay a:

2 thoughts on “Aqua Petit Jelly BB Cream núm. 2

  1. Doncs m’ha agradat molt aquesta bb cream, no la coneixia i veig que està molt bé i pràctica. Crec que m’animaré amb ella proximament, a més pel que contes la textura és molt agradable. Un besset!

Deixa un comentari

