Eva de Sabta

Fa poc us vaig parlar de Sabta perquè anava a tenir stand a la Fira de Sant Sebastià de Silla.  Una oportunitat com aquesta no me la podia perdre i em vaig passar per allí on vaig provar els seus productes i la vaig conèixer en persona.

Primer de tot, he de dir que és una persona entranyable, que es nota que posa el 150% en tot el que fa i que cuida fins a l’últim detall dels seus productes.  Em va fer una mica de tall presentar-me però als dos minuts vam començar a parlar com si es coneguèrem de tota la vida.

Em va explicar com s’ho organitzava per a la producció, i les característiques de les seues cremes.  Anava buscant una hidratant per a enfrontar el dia amb energia i vaig triar l’hidratant Eva i em regalà una mostra de la mantega de la mateixa línia.

Eva té un toc de poma, d’ací el nom, però barrejat amb flors blanques com el lliri d’aigua, el muguet i la magnòlia junt a un toc de mesc.  Entre els seus ingredients trobem aigua de roses, oli d’ametlles dolces bio, mantega de karité bio, oli de coco, gelea reial hidrolitzada, fragància, proteïna de seda, vitamina E, argila rosa i conservants autoritzats.

Fa temps que tinc comprovat que les cremes amb mantega de karité són les que millor em van i aquesta hidratant fa honor al seu nom, et deixa una pell molt suau, s’absorbeix ràpidament i el queda un perfum molt subtil com totes les fragàncies de Sabta.

Al seu bloc, Sabta explica que el karité està indicat precisament en el tractament contra la deshidratació, les irritacions i la descamació de la pell, pel que és molt adequat per tractar arrugues, estries i zones seques com genolls, talons, colzes i llavis tallats. Per això s’usa habitualment amb sorprenents resultats com a alternativa natural a la cortisona en casos de dermatitis atòpica o èczema, apte doncs per a totes les pells, fins i tot per als bebès i les futures mares.

Quant a la mantega Eva, els seus ingredients són mantega de karité bio en un 65% amb oli d’argan verge, oli de coco, mantega de cacau, vitamina E  i fragància.  La mantega al no contenir aigua no necessita conservants. Aquest producte tan ric l’use per les mans i els peus abans de dormir, per al dia a dia el trobe massa greixós, encara que Sabta recomana a la seua pàgina usar-la amb la pell encara humida per a pell molt seca.

En la meua opinió, la hidratant és tan bona que no em fa falta una mantega per a les zones del cos més seques.

No puc acabar aquesta entrada sense animar-vos a passar-se per la pàgina de Sabta.  En un moment de crisi com aquest, Sabta s’ha arriscat a muntar el seu propi negoci i hem de recolzar iniciatives com la seua, perquè s’ho mereix, és una dona lluitadora que treballa molt bé i crea uns productes únics a molt bon preu.

Jo ja sóc una xica Sabta!

4 thoughts on “Eva de Sabta

  1. Hola guapa!Jo vaig picar a la fira amb la hidratant de Pink sugar i estic molt tentada de comprar la mantega de la mateixa línia en un futur. Totalment d’àcord amb tu, encantada amb aquest producte i animar-vos a provar-lo. Un bes!

  2. Retroenllaç: Mantegues Corporals de Sabta | Amarilli, Mia Bella

  3. Retroenllaç: Perfums de Sabta | Amarilli, Mia Bella

Deixa un comentari

