Condicionador d’Àloe Vera Cien

El condicionador per als cabells d’àloe vera de Cien, marca blanca del Lidl està indicat per a tractar els nostres cabells de manera suau, prometent una hidratació perfecta amb un 30% d’àloe vera i un PH neutre.

El vaig comprar sense pensar-hi gaire perquè tot el que té àloe m’agrada, i a més no té silicones que m’embruten el s cabells.  El seu preu és de 1,99€

He de dir que estic contenta amb el resultat, ja que ajuda a densenredar i no dóna sensació greixosa ni deixa residus pel que és perfecte per al cabell normal a greixós.

L’aroma però, no m’acaba d’agradar, té una forta olor que em recorda als productes de neteja que contenen àloe, sí que dóna sensació de frescor però a voltes sembla que t’estàs llavant amb un producte per netejar els vidres.  Per a mi l’olor d’un cosmètic és fonamental perquè m’afecta a l’estat d’ànim i el trie segons el moment del dia o l’ocasió i he provat condicionadors amb aromes molt més aconseguits.

Deixa un comentari

