Mantegues Corporals de Sabta

Ja us he parlat anteriorment d’aquesta marca de cosmètica natural valenciana. Vaig poder fer una compra en la Fira de Sant Sebastià de Silla el passat gener i em regalà dues mantegues hidratants mini per al cos:

Mantega Galleta i Mantega Eva. Són dues hidratants corporals amb mantega de karité i oli d’àrgan com a principals ingredients.

De la fragància Eva ja us vaig parlar, és una delícia de poma verda pel que a molta gent li recorda a Be Delicious de DKNY. És una olor fresca però duradora molt femenina, té un punt sensual que m’agrada perquè igual te la pots posar de matí per a començar un dia atrafegat com per a una nit de festa.

Quant a la fragància Galleta, és una de les més venudes de Sabta i ara ja sé perquè, té un aroma avainillat que ens transporta als desdejunis infantils amb les galletes Maria. És una olor molt especial, gens pesada que et relaxa i et posa de bon humor a l’hora.

Sabta té molt bona mà per aconseguir fragàncies, va estudiar reposteria i usa aromes alimentaris per als seus productes pel que són inocus per a la pell. Les seues gammes són úniques, la majoria tiren a dolç però sap trobar el punt intermedi perquè no siguen agobiants.

Quant a la textura, la mantega Eva és més toba i fàcil d’aplicar, però la mantega Galleta m’agrada més perquè em sembla una olor molt agradable. Es poden usar com a hidratants corporals en pells molt seques, sobretot en el cas de peus i mans i en la resta del cos m’agrada usar-les amb la pell humida després de la dutxa.

Per a llegir més informació sobre Sabta, podeu consultar les següents entrades:

I mirar la botiga online.  Jo ja sóc una xica Sabta!

3 thoughts on “Mantegues Corporals de Sabta

  1. A mi la mantega de galeta em té enamorada ^^ jo tinc 3 minimantegues galeta, meló i cirera, i la de mantega és una meravella, la de meló es molt suau i m’agrada molt també. De la de cirera no et dic res perquè encara no la he probada. Però com sóc tan llépol, de segur que m’agrada també!Un bes fort!

  2. Retroenllaç: Perfums de Sabta | Amarilli, Mia Bella

Deixa un comentari

