Sabó de Iogurt de Cosméticos Tradicionales

Fa temps us vaig parlar del bloc Cosméticos Tradicionales on podeu vore els sabons i altres creacions d’Olga.  Aquesta blogera feu un concurs i m’hi vaig apuntar perquè m’encanten els sabons en pastilla de tota la vida.

La veritat és que sempre m’han agradat els sabons en pastilla més que els gels tant per a la cara, com per a les mans o el cos.  M’agrada la textura i la forma d’usar-lo però a més fa un temps vaig adonar-me’n que era un producte molt respectuós amb el medi ambient perquè no necessiten envàs i al no dur l’aigua pesen molt menys i per tant el seu transport necessita menys combustible.

Em resultava difícil trobar sabons de bona qualitat, que no ressecaren la pell i amb varietat.  Quan vaig descobrir Lush em vaig tornar boja amb aquesta marca que fins i tot té xampú per als cavells en format pastilla però poc a poc he anat coneguent noves marques com aquesta.

Hui m’agradaria parlar d’un dels sabons que he probat, el Sabó de Iogurt de Cosméticos Tradicionales m’ha agradat molt.  Al principi al tenir-lo enrotllat no em va cridar gaire l’atenció però al gastar-lo per primera volta vaig notar que tenia un aroma molt agradable i que a l’estar en la sabonera al bany omplia tota l’estança d’un perfum molt fresc.

Té una olor de iogurt suau pel que reuneix en un sol producte dues de les olors que més m’agraden: els àcids i els dolços.  Per tant és un perfum que m’agrada pel matí perquè em desperta però també em relaxa en la dutxa abans de gitar-me.  És perfecte!

Com us he dit, és suficient cremós per a usar-lo per al cos a més de les mans.  Per això cal anar amb compte que no és remulle massa perquè es pot estovar, és l’únic però que li pose.

Els seus ingredients són l’oli d’oliva verge extra, iogurt natural, olis de coco, palma i dacsa, mantega de karité, cera d’abella, àcid esteàric i sucre.  És una combinació molt hidratant pels diferents olis, sobretot el d’oliva i la mantega de karité junt a la cera d’abella, que a més tenen propietas cicatritzants.

De fragància versàtil, és pot usar tant per a les mans com per al cos i fa d’ambientador.  Tot això en una discreta pastilla de sabó!

Deixa un comentari

