Liebster Blog Award

El meu bloc a rebut un premi per part d’Ashura del bloc Make-up for Dummies dedicat com el meu a la cosmètica i al maquillatge.  He de dir que m’ha fet moltíssima il·lusió, escric al meu bloc amb moltes ganes però a voltes no sé si és gaire interessant o si el llegirà ningú, fa molt de goig que algú se’n recorde d’ell per a un detall tan bonic.

Aquest premi és el Liebster Blog Award, en alemany Liebster és la fòrmula que s’usa per a les cartes, el seu significat és una mena de barreja entre estimat i favorit.  En aquest video s’explica com funciona:

Liebster blog

És un premi per a blocaires de menys de 200 seguidors i per a acceptar el premi s’han de seguir les seues regles:

  • Copiar i enganxar el premi en el bloc enllaçant-lo amb el que te’l va lliurar.
  • Lliurar a la seua vegada el premi als teus 5 blocs favorits sempre que tinguen menys de 200 seguidors tot explicant-hi breument el motiu i deixar-los un comentari informant del premi.
  • Confiar en que els premiats continuen la cadena i enllacen el seu premi amb el meu bloc
  • I per a acabar, uniu-vos al bloc i compartiu-lo si ho desitgeu.

Doncs bé, les premiades són:

  • Allure de Nebel, un bloc de cosmètica molt glamourosa que sempre se’n recorda de mi.
  • El Mundo de Demona, per mi ja una amiga que sempre participa en aquest bloc.  El seu bloc m’és molt útil perquè aporta moltes idees fresques.
  • El Rinconín de Hadaverde, bloc de cosmética amb molts trucs fàcils i resultons.
  • Mis Cuidados de Belleza y Salud, de la única blocaire que conec en persona, té també un canal de youtube on podeu vore els seus consells per mantindre’s sana i maca.
  • La MiBroCocina, per a variar una mica un bloc de cuina que saber cuinar és el primer pas per a la salut!

Moltes gràcies Ashura i enhorabona a les premiades!

6 thoughts on “Liebster Blog Award

  1. Amarilli qué detallazo! Muchas gracias! La verdad es que tengo que hacer verdaderos esfuerzos para entender catalán, pero bueno, más o menos me apaño. Con el si us plau y el res de res y tal y los pebrots!😀

    Lo que pasa es que yo paso un poco de los premios pero más que nada por pereza, sabes? porque me hace ilusión y eso, pero ya me cuesta actualizar las recetas imagínate pasar el relevo! Sólo recogí el primer premio que me dieron (que por cierto fue Demona🙂 y ni siquiera seguí la cadena, soy lo peor!
    Espero que no te parezca mal, es que soy un desastrín!!

    Gracias guapa!!

  2. Moltes gràcies per enrecordar-te’n del meu blog, m’ha fet molta il.lussió el que has escrit ^^!!Els blogs que menciones conec 3 i estic d’acord amb tu, em passaré pels altres dos. Enhorabona pel premi a tu també. Un bes fort🙂

Deixa un comentari

