Perfums de Sabta

Hui parlaré dels perfums de Sabta.  La veritat és que és el producte cosmétic que menys varie, solc agafat una fragància i estar-me cinc anys o més amb la mateixa, fins que trobe alguna que m’agrade molt més.

Ara que he entrat en el món de Sabta canviaré de rutina, perquè les olors d’aquesta marca són una passada!

He tingut l’oportunitat de provar tres perfums: Piruleta de Cereza, Pink Sugar i Hechicera.

  • Piruleta de Cereza fa honor al seu nom, és exactament com les piruletes, com em va dir Sabta, és un perfum divertit pel que l’use de diari.
  • Pink Sugar és una de les estrelles de la marca, jo no n’estava molt segura i gràcies al vial de mostra ja la tinc en la meua llista.  He de dir que no sóc gens d’olors dolces, però aquesta és una barreja entre el dolç de Cotó-en-pèl amb una mica de vainilla que m’encisa.  L’use per a dies especials, en quan puga agafaré alguna cosa d’aquesta gamma.
  • Hechicera s’insipira en Halloween de Jesús del Pozo, però amb el toc Sabta.  Aquesta personalment és la que menys m’ha agradat, no la trobe tant original com les altres.

Per a comprar productes de Sabta heu de fer-ho a través de la seua botiga online.

L’enviament és a través de Correus, ràpid i amb un cost relativament baix, sols 4€ si la vostra comanda és de fins a19€, 6€ si la comanda és fins a 99€ i gratuït a partir de 100€.  Per a enviaments fora del territori espanyol cal consultar-li.

Cada mes, Sabta té un detall amb la clientela.  El detall Sabta d’abril és un exfoliant labial per una compra superior a 20€.  Si la compra passa dels 60€ podeu triar entre un perfum o un duo de bàlsam i exfoliant labial i si la vostra comanda és superior als 100€ hi ha per a elegir entre el perfum o oli d’ametles dolces bio.

Per a llegir més informació sobre Sabta, podeu consultar les següents entrades:

2 thoughts on “Perfums de Sabta

  1. Jo de perfum he probat aquestes que comentes i la que més m’agrada és la pink sugar perque jo sóc d’olors dolces. La de piruleta també m’agrada!!La que menys Hechicera, els aromes de les mantegues també son una passada ^^. Un bes!

Deixa un comentari

