Sabó de Dues Argiles de Cosméticos Tradicionales

Aquesta entrada la dedicaré a un producte que estic utilitzant les últimes setmanes, el Sabó de Dues Argiles de Cosméticos Tradicionales, on Olga mostra els seus productes.

Solc usar sabons per a la cara perquè m’agrada la sensació d’esbandir-se amb aigua fresca, però a voltes no es troben gaires opcions.  Últimament vaig tenir molts granets i vaig recordar que tenia un sabó facial per a pells amb tendència a grassa.

Aquest sabó està elaborat principalment a base d’olis d’oliva, de coco i de palma amb argila verda i blanca, d’ací ve el seu nom.  A més a més, conté olis de ricí, de soja, avocat i gira-sol; junt a olis essencials de cedre, llimona, arbre de te, bergamota i fulles de romer.

Olga explica al seu bloc que l’argila és utilitzada en cosmètica per les seues propietats antiinflamatòries, remineralitzants, depuratives, cicatritzants i equilibrants.  Tot això fa que siga un producte perfecte per a les pells mixtes i grasses així com per als granets.  L’argila blanca o caolí és la de més puresa.

En la fotografia del bloc podeu vore que té dues parts: la fosca, té argila verda i la clara, argila blanca.  Habitualment fregue la part fosca en les parts de la cara que tinc més problemes i la part blanca en la resta.

Amb l’ús diari no es desfà a la sabonera i té una olor suau a fang i herbes que per a mi no és el seu punt fort però que no em molesta gens donades les seues altres grans qualitats.

Estic molt contenta amb aquest sabó, ja que dóna gran sensació de neteja però a l’hora manté la pell molt tersa, gens tirant, pel que és un producte molt complet per a la higiene diària de la pell mixta.

2 thoughts on “Sabó de Dues Argiles de Cosméticos Tradicionales

  1. Segur que és un bon producte! jo sóc molt fan de l’argila verda, totes les setmanes em faig una mascarilla amb argila verda i camamirla. Em deixa la cara molt bé, molt millor que els exfoliants.

Deixa un comentari

