Operació Biquini 2012

Com cada primavera comencem a pensar en posar-nos el biquini de nou i mirem en com aconseguir-ho en temps rècord.  Ja fa temps que no crec en miracles, però no puc evitar seguir el ritual tradicional.

Enguany m’he comprat uns productes de Sabta: l’oli Silueta i aprofitant que el detall Sabta d’aquest mes era una minitalla d’oli Anticel·lulític.  Estic prou contenta amb els productes, encara que la setmana que els estic usant no és temps suficient per a avaluar el seu efecte.  Sóc prou constant amb l’oli Silueta, però no tant amb l’Anticel·lulític.

L’oli Silueta me l’aplique pel matí després de la dutxa, amb la pell una mica humida, l’asseque una mica perquè no estiga banyada del tot i poder fer bé el massatge pràcticament per tot el cos, des dels turmells fins a la cintura i també els braços perquè s’ha de prevenir la flaccidesa també.  M’agrada usar-lo i em resulta fàcil d’aplicar encara que l’aroma no em desagrada però no em fascina tampoc.

L’oli Anticel·lulític, l’use a les nits, però no totes, l’he provat amb la pell seca i humida, faig un bon massatge a les cuixes i malucs amb les mans i després amb un massatgil d’aquests de fusta.  M’agrada molt l’olor d’aquest oli però se’m fa prou pesat el massatge, he de dir que mentre em faig el massatge note una mica de calentor en la zona pel que veig que sí que augmenta la circulació i pot ser efectiu.

A més, estic aprofitant que tenia unes prendes de Women Secret, les W’Effect per a fer esport.  En les etiquetes prometen que incorpora  un teixit anomenat Novarel Slim amb cafeïna, retinol i ceramides que se suposa que activen la circulació i acceleren la destrucció del greix pel que reafirma, hidrata i tonifica.  La veritat és que em costa bastant creure-m’ho però les vaig comprar a les rebaixes més que res perquè em feia gràcia l’estil retro d’aquesta roba interior i damunt a bon preu, si foren tan efectives en vendrien moltíssimes i seria un producte estrella, en canvi estan ara rebaixades al 50%

El seu efecte dura 100 llavades, però no sé per on he llegit que no s’han d’usar detergents encara que en les instruccions de rentat de les etiquetes no hi posa res al respecte, pel que no sé si ja m’he carregat un parell d’elles.

Espere estar estupenda per a aquest estiu!

2 thoughts on “Operació Biquini 2012

  1. Vaja amb tot el constant que eres segur que aquest estiu estas fantàstica!!Quan proves més l’oli ja ens contes si has aconsseguit redui algun centimetre. Besets i molts ànims!

  2. Retroenllaç: Spa Fit de The Body Shop | Amarilli, Mia Bella

Deixa un comentari

