Premi i Sorteig

Fa ja temps que vaig rebre un premi, el tercer ja!  De la meua estimada i top comentarista, Demona.  Encara no havia publicar res sobre això i ara quan a la fi tenia un moment m’he trobar que Demona fa un sorteig perquè ja té més de 100 seguidores!

El regal del sorteig esta genial, una paleta d’Urban Decay del 15é aniversari de la marca amb un bé de Déu d’ombres d’ulls per a totes les ocasions i un labial i un esmalt d’ungles d’edició limitada de Deliplús triats per Demona per a completar el nostre look.

Podeu llegir les bases al seu bloc, i de pas llegir alguna de les seues entrades interessants, personals i útils.

Demona m’ha otorgat el següent premi:

Les regles del premi són:

  • contestar a una sola pregunta
  • passar el premi a 10 blogs
I la pregunta és:
  • Què és allò que fa que t’enganxes a un bloc?
Doncs principalment una cosa:, la naturalitat, sí, com diu la imatge, que siga un bloc autèntic, de gent que parla una mica de tot però des de la sinceritat.
Les meues 10 nominacions:

6 thoughts on “Premi i Sorteig

  1. Moltíssimes gràcies, Amarilli, per enrecordar-te de mi. Ara no tinc temps ni energia per dedicar al meu bloc i ho trobo a faltar. Un gran petó.

  2. Muchas gracias por el premio. Int3ento que el blog sea personal diferente a lo que hay, vamos auténtico y me encanta que tú también lo veas así. Un beso!!!

    p.d. siento responder en español, pero entiendo el catalán leído pero ya escribirlo no.

  3. Hola Amarilli! Moltíssimes gràcies, m’ha fet especial il·lusió quan ho he vist.Sent haver tardat tan en contesta.
    Ja estic de nou al món d’Internet, he passat per una època un tant estresant per temes d’estudi i de treball, però ja tinc les piles recarregades per a una nova etapa.

Deixa un comentari

