Bad Gal Plum

Hui parlaré de maquillatge, haureu vist que no és cosa gaire freqüent en aquest bloc.  Efectivament no n’use massa i quan em maquille acabe fent cap als nude perquè no em sent bé sinó. Per això tinc tantes coses de Benefit, aquesta marca americana té entre els seus productes estrella els correctors, il·lumnadors i tons que podríem considerar efecte “trampa”, fer veure que tens un aspecte saludable sense gota de maquillatge.

Reconec doncs, que sóc una mica tramposa, el producte de hui és una máscara de pestanyes de color pruna, tira a granat però l’efecte és que potencia el color natural dels ulls sense donar la impressió d’anar maquillada.

S’ha convertit en un imprescindible per a entre setmana, fins ara no m’atrevia a usar la màscara negra perquè em veia massa maquillada, anys endarrere n’havia tingut de marrons i grisses, però aquesta m’agrada molt més perquè dóna un toc verdós a la meua mirada.

L’únic inconveniet és que no és resistent a l’aigua i té un color prou lleig si s’emborrona, queda l’ull roig com si estiguera irritat, no és l’efecte que ningú desitja.  El fet positiu és que és molt fàcil de retirar, amb un desmaquillant suau i fins i tot amb l’aigua de la dutxa.

La veritat és que n’estic molt contenta perquè fou una compra una mica per casualitat, en Sephora, una dependenta encisadora m’estava maquillant per a provar una base de maquillatge i per a donar un toc final em posa també aquesta màscara de pestanyes i ella mateixa es va sorprendre de l’efecte que produeix!

Podeu comprar Benefit a:

  • Sephora, en València al Centre Comercial d’En Joan d’Àustria, en Alacant a l’avinguda Maissonave.
  • Corners de El Corte Inglés, a València en Pintor Sorolla, en el corner de Sephora de l’avinguda de França.
  • Benefit Cosmètics, pàgina web i botiga on line americana

He comprat a tots tres llocs, al principi sols es trobava a El Corte Inglés, després em vaig passar pels Sephora perquè sempre podia agafar una mica de descompte.  Però a El Corte Inglés tenen packs exclusius de productes i les novetats abans.  A més els corners de Sephora solen ser més menuts, amb menys productes i sense personal especialitzat en la marca.

Una temporada vaig comprar molt en la pàgina oficial dels EUA, els preus són sobre un 20% més baixos i hi ha packs que no arriben ací. a més, si s’apunteu a la seua  newsletter, us enviaran codis de descompte o per a productes de regal.  Però últimament els regals són sols minitalles i les despeses d’enviament han pujat moltíssim. També podeu consultar els codis a la pàgina de Retail Menot.

Aquesta compra fou en Sephora aprofitant un descompte.  Ara mateix tenen un 25% de descompte en maquillatge fins al 15 de juliol!

Deixa un comentari

