Línia Solar de Consum

Ha arribat l’estiu i de quina manera!  Així que he fet una bona compra de productes de protecció solar.

Ja fa temps que compre marques blanques per a aquests articles, perquè o em vaig a les més cares que tenen unes olors i presentacions delicioses o per a l’ús diari les marques dels supermercats compleixen perfectament la seua funció.

Enguany he canviat la meua marca habitual, Deliplus per la gamma solar de Consum.  M’he decantat per aquesta per canviar una mica, provar coses noves, sobretot, ara que han estrenat una perfumeria nova amb moltes referències.  Però també perquè l’any passat vaig provar una aigua solar que em deixà meravellada: gens enganxosa, bona olor i protecció adequada.

He donat doncs, un vot de confiança a aquesta marca, comprant tres productes representatius del conjunt:

  • Llet Solar Protectora SPF 50
  • Esprai Solar Xiquets SPF 30
  • Crema Facial Oil Free SPF 30

He agafat les proteccions més altes de cada textura, mai no està de més prevenir.  A més, al contrari que en el cas de Deliplus, els preus no varien gaire d’una protecció més baixa a més alta.

En general, estava contenta amb els productes, crec que la qualitat preu és correcta, els preus van d’entre els 5€ als 9€ aproximadament.  Peròhe descobert que no són resistents a l’aigua, hauria d’haver llegit més acuradament els envasos, però ho vaig donar per suposat.  Així que no ho considere bona compra perquè entre bany i bany queden moments i zones sense protegir.

L’Esprai Solar, me l’esperava amb la mateixa textura que l’antic format, que era una Aigua Solar, i m’ha decebut una mica ja que és un líquid blanc que no té l’efecte fresc ni la consistència que volia.

La Llet Solar, té la textura de la majoria de cremes solars, una mica enganxosa, necessària crec per a les proteccions altes i una olor normal de producte d’aquestes característiques.

De la Crema Facial Oil Free n’estic prou contenta, m’ha resultat menys pessada que la de Deliplus i el seu preu i grandària són adequats.  M’agradaria però que aquestes marques feren aquesta crema en SPF 50 com sí hi ha en altres productes.  En aquest cas s’ha d’anar a parar a productes de parafarmàcia, molt més cars, però a voltes també de millor qualitat i efectivitat.

Jo estic disfrutant molt de la platja, barata, sí, bona opció en temps de crisi.  Espere que vosaltres també gaudiu molt de l’estiu i com sempre amb una bona protecció solar.

7 thoughts on “Línia Solar de Consum

  1. I tant que la platja és barata! Amb un entrepà, un poc de fruita i sobretot aigua ben fresqueta, pots anar de disfrutar de la vesprada sense cap problema. Jo també sóc usuaria de productes solars de supermercats, en concret compre els de mercadona i no tinc cap queixa, mai m’he cremat ni res (sóc molt cuidados i sempre gaste protecció del 50)
    Disfruta de la platja!

    • Sí, sí, jo també porte provisions per a la platja, se’m de cuidar!

      L’any passat també usava els solars de Mercadona, però ara m’he acostumat a comprar en Consum, per moltes raons, ara em resulta millor supermercat.

    • Sí, sí, jo també porte provisions per a la platja, se’m de cuidar!

      L’any passat també usava els solars de Mercadona, però ara m’he acostumat a comprar en Consum, per moltes raons, ara em resulta millor supermercat.

  2. Garnier anuncia protectors solars amb Monoï (vaig pensar amb el teu post dedicat al Monoï immediatament!). Jo de moment faig anar Hawaian Tropic, m’encanta l’olor!!

    • Sí, ja he vist l’anunci, però déu tenir 0,00001% de Monoi.

      Hawaian Tropic té molt bono pinta, els vaig vore al Consum a bon preu però vaig anar al més barat. No descarte fer-me un regalet, però.

  3. No hi havia posat mai atenció als solars de consum!

    Bé, si no t’entens amb la llet solar de 50 jo t’aconsello la de Hawaiian Tropic per a pells sensibles. Al principi actua com totes les llets… Però en no res, el que trigues en passar d’un braç a un altre, el producte es torna transparent i molt fàcil d’aplicar.

    Deixa la pell amb un aspecte hidratat, i geeeeeeeens blanquinos!

    Petons!

Deixa un comentari

