Yves Rocher Cure Solutions

Hui parlaré de dos productes de la línia Cure Solutions de  Yves Rocher.  Són una mascareta i una crema hidratant que vaig aconseguir amb molta il·lusió com a regals. La mascareta Mascarilla Flash Desasfixiante amb 1500 punts We Love You a la botiga i la hidratant Tratamiento vitalidad 24h com a regal per compra a la botiga online.

La Mascarilla Flash Desasfixiante m’ha agradat molt, és una textura gel que es deixa 5 minuts a la pell, aprofite moltes voltes quan em pose una mascareta al cavell.  Després es retira amb aigua, jo use també una espongeta per a facilitar-ho i deixa la pell relaxada i suau.  El seu preu de venda és de 51,40€ que em sembla caríssima, cosa que li déu passar a molta gent, perquè quasi sempre la regalen amb els punts, per compra o amb codi privilegi.

El Tratamiento vitalidad 24h no m’ha anat gens bé, vaig pensar que encara que tinc la pell mixta, a l’hivern m’aniria bé un extra d’hidratació, però em van eixir granets als pocs dies d’usar-la  i a més tenia la pell molt més seca que de costum.  El seu preu és de 34,40€, com amb l’anterior producte, em sembla un pèl cara, potser si m’anara bé, seria una altra cosa, i també sol ser un producte que regalen per compra en la botiga online.

El meu consell sempre és no comprar mai aquesta marca sinó hi ha un mínim del 50% de descompte, i anar mirant alguns productes que es poden aconseguir fàcilment com a regal com aquests.  Normalment a finals de mes solen fer un 50% de descompte.

Per a comprar a la web, el millor és subscriure’s a la newsletter i aprofitar les ofertes de descompte, despeses d’enviament gratuïtes i els codis privilegi que solen ser algun regal, descompte del total de la compra en imports majors de 25 o 30€ o enviaments gratuïts a partir de 10 o 15€.  A més sols per fer la compra a la web ja tens un regal a triar d’una llista entre els que sól haver productes de venda, minitalles o punts.

Les despeses d’enviament són prou econòmiques, 3,90€ i gratuïtes i es pot triar enviament per correu, missatgeria o a través del puntopack es pot recollir en diversos comerços.

Deixa un comentari

