Sublim i Gran!

És el nom del producte Big de marca anglesa Lush. No sé quina mania tenen en posar noms diferents a cada país, el que dificulta la compra en diferents llocs, sobretot quan no hi havia la marca ací.

Sublime o Big és un dels xampús mes coneguts de Lush, és un xampú una mica especial, perquè a l’aroma de llima fresca se li afegeix una textura curiosa perquè té sal marina. Neteja moltíssim però no és adequat per a ús freqüent en cabells normals o secs. La seua característica principal és que dóna molt de brillo als cabells i els deixa amb cos i molt solts.

Fa poc la marca ha decidit fer un condicionador sòlid de la mateixa línia, encara que els ingredients no eren els més suavitzants, em vaig animar a comprar-lo perquè l’altre que tenen, Jungla, m’agrada molt. Vaig aprofitar la compra per a demanar una mostra del xampú per a provar-ho tot junt.

lush big sublime

L’efecte fou previsible: cabells secs. Per una banda el condicionador no és tan sòlid ni tan cremós com Jungla, encara que em van aconsellar a la botiga passar-lo pels cabells humits, no em va resultar gaire còmode i vaig ficar una mica a les mans i les vaig passar pels cabells diverses voltes fins aplicar la quantitat adient.

La segona volta vaig pensar que m’agradava molt l’efecte del xampú però que em ressecava massa el cabell i el cuir cabellut pel que vaig usar un xampú suau, un condicionador suau com Supervegetariano de la mateixa marca i finalment Sublime com a segon condicionador per tenir l’efecte de brillo i cos. Perfecte.

Quant al preu, ambdós productes són un pèl cars, el xampú costa 16,50€ i el condicionador 13,95€ els 100 grams, sembla el mateix preu que el Jungla (4,75€ una pastilla de 55 grams) quant a pes però no quant a volum. Ara però, el podeu trobar a meitat preu en les rebaixes de Lush que han estat molt interessants.

Si no voleu gastar aquesta petita fortuna, podeu fer un xampú Sublime casolà. Necessitareu:

Poseu parts iguals dels dos ingredients en un pot i barregeu-ho bé, de veritat que s’assembla l’aroma, la textura i l’efecte però el xampú us costarà tan sols 4,70€ o  fins i tot el podeu agafar en oferta amb un descompte del 50%. A mi és un xampú que m’agrada perquè té pocs ingredients, és molt normal però va molt bé, neteja, no resseca i prou: no li demane res més i n’estic contenta.

Deixa un comentari

