Realment Necessitem un Exfoliant de Llavis?

Això de la cura cosmètica és tan personal que mai no estic segura de la utilitat de certs productes. Com a fanàtica dels tractaments corporals i facials, en conec molts, n’use un gran nombre, però a alguns no els hi acabe de trobar el què.

Això em pasa amb els exfoliants labials. Si bé, hi ha molta gent que no n’usa de cap tipus, jo sóc una gran consumidora d’aquests productes. Fa uns anys es van posar tan de moda que sobretot la gent amb la pell grassa és va fer quasi addicta, amb el temps he anat espaiant el seu ús a la cara però per al cos em resulten imprescindibles.

Així que després d’haver-ne provat fins i tot d’específics per a mans i peus, sols hem quedava un per als llavis.

La tria del Baume Exfoliant Lèvres d’Yves Saint Lauren en concret és una mica a l’altzar.  Vaig aprofitar que una amiga tenia aquest i que no el trobava prou exfoliant per a recomprar-se’l. Ella l’havia adquirit per recomanació d’una altra amiga que n’estava molt entusiamada i em va enganxar però a mi no m’acaba de fer el pes.

ysl baume exfoliant levresL’envàs es com d’un brillo de llavis, y té una textura semblant però amb petits granuls, fa gust a menta que m’agrada perquè és refrescant. S’ha de posar als llavis i fregar suaument, després es pot deixar com si fora un bàlsam qualsevol.

No he vist cap resultat, tinc els llavis igual que abans d’usar-lo però a més una volta me’ls vaig trobar més secs que habitualment pel que li he agafat mania a aquest producte i no en gastaré mai més.

Per altra banda, el preu és alt i molta gent se’n fa de casolans, hi ha prou amb barrejar sucre amb oli o mel per a obtenir un exfoliant barat, totalment natural i segur.

 

Deixa un comentari

