Cargo Smoky Eye Kit

Aquesta marca de venda en Sephora, sempre m’havia cridat l’atenció, i aquest set especialment, però no em decidia mai a agafar-lo perquè sempre acabava picant en altres coses més cridaneres. Així que un dia que vaig vore que tenien rebaixes en Cargo, cosa que significava que deixaven de vendre-la a l’estat espanyol, no m’ho vaig pensar dues voltes.

 smoky eyes cargo

Es tracta d’un cofret on va tot el necessari per a fer-se uns ulls en estil fumat, smokey. Du un duo d’ombres d’ulls negres, una en crema i una altra en pols amb un brillo molt petit, una màscara de pestanyes, un pinzell per als ulls i un fullet amb l’explicació detallada dels passos de maquillatge.

Mirant per internet he llegit que no ha tingut massa bona acollida, però a mi m’ha agradat molt, és un mètode fàcil per a principiants: primer usem l’ombra en crema en la part dels ulls a ran de les pestanyes superiors i el difuminem, després usem l’ombra en pols i si cal anem afegint més capes fins a aconseguir l’efecte desitjat, també podem posar una mica d’ombra a ran de les pestanyes inferiors. Per a acabar podem usar un delineat d’ulls amb llapis o gel i la màscara.

A voltes ho use sol, però d’altres em pose una ombra com a base, l’ombra en crema Birthday Suite de Benefit de color pell amb una mica de brillo.

La màscara de pestanyes que en un principi no m’interessava massa també m’ha agradat molt, dóna una efecte natural pel que la puc usar de diari i no fa grumolls ni cau sobre la cara.

A més em sembla un producte molt minimalista, que pots dur de viatge fàcilment o a la bossa per a un maquillatge ràpid. Ocupa poc espai i la paleta d’ombres incorpora espill.

Hi altres tons, en malva, verd o blau, però a mi em resulta més natural el negre i li done més ús. Tenen noms de llocs com Barcelona, Budapest, Katmandú o Brazil.

Altres productes interessants d’aquesta marca són els bronzejadors com Big Bronze, alguns colorets, la base i corrector tot en un producte One Base, la linia Blue Ray i els kits amb uns necessers preciosos. Ara he mirat també productes resistents a l’aigua que no van arribar mai a Sephora.

Com ara no es pot aconseguir ací, cal comprar-la online, a alguns llocs com BeautyBay, sense despeses d’enviament, he fet alguna compra i arriba sense problemes e una setmana per correu ordinari, encara que no tenen tota la colecció. A més en aquesta pàgina solen fer oferte per compra de diversos productes d’una marca, regalant minitalles que són genials per a tastar coses que no es venen a Espanya.

També podeu estar atentes a les rebaixes de Sephora, als Precios Locos, a vore si treuen les restes que els hi puguen quedar d’esta marca. És una bona oportunitat de probar els colorets o paletes d’ombres a bon preu.

Deixa un comentari

