The Body Shop: Macedònia de Mantegues

He estat provant unes quantes mantegues de The Body Shop, abans solia comprar-ne en temporada, a voltes aprofitant alguna promoció, però últimament vaig a les rebaixes. Vaig comprar tres de diversos aromes a les últimes a la botiga física i unes altres tres de grandària mini en una oferta a la pàgina web.

the body shop mantegues

Els aromes que he provat fins ara:

  • Llimona Dolça, és el meu segon pot i de les que més m’agrada, em recorda una mica a la barreta La Cítrica de Lush però més suau i més fàcil d’usar.

  • Gerds, un aroma més dolç, com de iogurt de maduixa que m’ha agradat molt.

  • Mirtil, d’un estil semblant a l’anterior

  • Moringa, també un dels meus preferits, és una barreja entre floral i dolç, semblant a la de Monoï de la Línia Spa Wisdom de la mateixa marca.

  • Pomelo Rosa, d’olor cítrica un pèl picant que no m’acaba d’agradar, preferesc la de Llimona.

  • Karité, un gran descobriment, té un aroma suau que combina amb qualsevol gel de bany o un altre producte que usem però una hidratació perfecta. L’use molt per la nit com a crema de mans i peus.

  • Mango, una gran decepció, no hi trobe el Mango per enlloc, més aviat em sembla com de Préssec i damunt la que menys m’hidrata.

Encara m’agradaria provar la de Mandarina en els aromes cítrics i la de Coco que vaig tenir però ara olorant-la a la botiga crec que m’agradaria més, crec que l’ha reformulada millorant-la. També tinc curiositat per la d’Anou de Brasil que em sembla que serà parguda a la de Karité però més dolça.

A la pàgina web de The Body Shop anuncien una oferta que no sé si estarà en les botigues al comprar les mantegues de Mandarina o Moringa pots aconseguir el gel de bany a conjunt per sols un euro més. És una bona manera de tastar altres productes de la gamma ja que hi ha loció hidratant, esprai corporal o sabons de cadascuna. A més podeu tenir una minimantega de regal de 50 ml amb els següents codis segons l’aroma desitjat: MANDARINA, MANGO, MORINGA, LIMÓN, COCO, POMELO, que us pot compensar les despeses d’enviament que són 5€ i gratis a partir de 35€. Els paquets són enviats des de Regne Unit per correu ordinari o missatgeria en alguns casos depenent del pes i dels productes en esprai i tarden més o menys una setmana.

També podeu aconseguir una mantega duo de regal si l’import supera els 42€, tenir 5€ de descompte al comprar dos productes de maquillatge i usar algun codi de descompte del 20% com COSMOPOLITAN.

Si compreu a la web recordeu demanar la targeta de fidelitat Love Your Body Club on acumular punts que podreu bescanviar a les següents compres, a la web podeu també registrar la vostra targeta de la botiga si la teniu. A més també podeu acumular el 17% de la compra en el vostre compte a través de Beruby.

Deixa un comentari

