Sabons de El Rincón de Sabta

Ja fa temps que use pastilles de sabó a diari, no sols per a les mans sinó també com sabó facial i corporal. He provat moltes marques, així que un dia vaig agafar els de El Rincón de Sabta.

La meua idea era comprar dos sabons per a usar com a netejadors facials, alternant-los segons les necessitats de la meua pell. Així vaig provar el de Rhassoul i el de Sabta.

sabta sabons

El sabó de Rhassoul està destinat a pells grasses i amb acné. A base d’oli d’oliva, coco i jojoba i mantega de karité; té entre els seus ingredients argila verda, olis essencials de romer, lavanda, arbre de te, camomil·la o llima que netegen en profunditat a l’hora que regulen i tracten la pell suaument.  Es recomana usar-lo una volta al dia o cada dos dies, rentant-se la cara i deixant-lo una estona per a fer una mascareta ràpida.

Jo el vaig començar a utilitzar a l’hivern però em deixava la pell massa seca amb el fred i el vaig reservar per a la calor. Ara l’estic usant a diari i m’agrada molt, té una bona textura, no es desfà a la sabonera i el seu aroma on sobreix el romaní i l’arbre de te, em resulta molt refrescant.

El sabó Sabta tenía idea de combinar-lo amb l’anterior, però just em resultà massa gras per a la meua cara i l’he acabat usant com a sabó de mans i corporal. M’agrada molt també pel seu aroma, és una olor de roba acabada de rentar. De fet he comprat alguna cosa més de la línia i a més, em resulta tan plaent i relaxant que li he suggerit a Sabta de fer també una bruma de coixí com les de L’Occitane.

Amb aquest sabó heu d’anar en compte de conservar-lo en una sabonera que filtre bé l’aigua i el mantinga sec, perquè sino es desfà prou.

El preu d’aquest sabons és molt competitiu, 4€ una pastilla de uns 100 grams aproximadament, ja que estan fets i tallats a mà, pel que el pes és aproximat. Jo solc tallar cada pastilla en tres abans de posar-la a la sabonera, així es conserva millor.

Si us agrada el format sabó en pastilla podeu aprofitar també per a comprar el sabó solidari a favor de  la Protectora d’Animals i Plantes d’Alcoi.

http://www.protectoradealcoy.com/

Deixa un comentari